Slik lykkes du med Orion Alarmsender

Visste du at vår splitter nye Orion alarmsender både er den rimeligste på markedet og har det rimeligste abonnementet? Registrering og håndtering av kundene gjør du enkelt i vår brukervennlige kundeportal som gir full oversikt både for deg kunde. I tillegg har vi ingen oppstarts- eller endringskostnader for enhetene i Kundeportalen.

Bestill Orion alarmsender fra nettbutikken eller din selgerkontakt
VI har flere typer alarmsendere risikoklasse 1-6, for montering i eller utenfor
brannsentral, og med strømforsyning og batteri-backup.
Vi hjelper deg gjerne med å finne beste løsning!

Vi registrerer Orion-enhetene rett på deg som forhandler
Når du logger deg inn første gang ligger enhetene klar i portalen.
Fullfør registreringen enkelt og intuitivt, portalen henter automatisk
info fra både Brønnøysundregisteret og Kartverket.
24/7 tilgang til administrering av enhetene i Kundeportalen og snart kommer
også mulighet for å sjekke live status/logg på produkter og anlegg.

Se kundeportal

Infoen sendes til sluttbruker som fyller inn sin info og godkjenner
Når sluttbruker har godkjent er alarmsender klar til test mot app. Aktiveres
24/7. Kundeportalen er også tilgjengelig for sluttbruker som kan ha full oversikt
over sine bygg.

Du monterer Orion, brannvesen bekrefter
Når brannvesenet har bekreftet kan skarp overføring aktiveres fra kundeportal
- ikke glem test av alarmoverføring. Orion Alarmsender er nå i drift!
Tips: Husk å spørre kundene dine når du er ute på årskontroll
om de har skiftet 2G-senderne.

BESTILL ORION

Annen spennende lesing