Vinn flere oppdrag med nytt nettsted

1m 43s

Kunder med høye krav vurderer deg

Kunder har aldri før vært så aktivt søkende som de er nå med å innhente informasjon. Før de bestemmer seg for en elektriker har de gjerne gjort seg opp en vurdering av 3-5 kandidater. Din bedrift blir vurdert uten at du merker det.

Tidligere kunne man føle seg trygg så lenge bedriftsnavnet var kjent blant folk. Verdien av denne kjennskapen har lenge vært dalende. Det har aldri vært enklere å finne flere alternativer.

Førsteinntrykk av bedrift dannes i det de søker etter deg på Google og lander på nettstedet ditt. Dette er din sjanse til å vinne hjerter. Og vinner du hjerter, vinner du oppdrag. Vi mennesker er mer følelsesstyrte enn vi liker å innrømme, og vi velger den tilbyderen som føles rett. Deretter bygger vi rasjonale for hvorfor dette er et rett valg.

Vinn over konkurrentene dine

Med ny nettside vil du fremstå:

  • Moderne og oppdatert

  • Kundefokusert og imøtekommende

  • Strukturert og til å stole på

  • Preferert

81%
søker på nett etter tjenester
66 000
google-søk på "elektriker"
i Norge i 2020
87%
sier de søker en god deal før de bestemmer seg
Kilder: Google, Smart Insights

Tilbud
KUN til våre medlemmer

Overbevis og få flere henvendelser om nye oppdrag

Med nytt nettside som er...
Appellerende til dem i vurderingsfasen

Med et språk som gir trygghet og tillit til din bedrift.

Veldesignet med god brukeropplevelse

Sømløs flyt som geleider den besøkende mot beslutning.

Tilpasset mobil

Laster kjapt og lett å bruke, selv på små skjermer.

Slik fungerer det

1
Vår samarbeidspartner har utarbeidet en optimalisert nettsidemal
2
Vi legger inn din logo, fargeprofil og bedriftsinformasjon
3
Nettsiden publiseres for deg, fiks ferdig

Prøvekjør din nye nettside

Åpner nettsidemalen med en fiktiv elektrikerbedrift

Dette får du i tillegg

Et nettsted som er oppdatert, levende og verdifull kundeinnsikt
Trafikkrapporter

Se hvor mange som besøker nettstedet, hvem de er, hvor ankom fra og hva de gjør

Overvåkning  av nettsted

Løpende monitorering av variasjon i trafikkmønster og 404-feilmeldinger

Oppdaterte bedriftsopplysninger

Åpningstider, ansatte, kontaktinformasjon endres fra tid til annen

Gratis support

1 time per måned med tilgjengelig gratis support relatert til nettstedet

Bruk  55 minutter   —  Få ny nettside

Vi har gjort det enkelt for deg.
Slik at du så fort som mulig, kan gå tilbake til den gode jobben du gjør!
1
Les og godkjenn avtale
Send mail til din kontaktperson i Lux Fide
Estimert tid: 15 min
2
Besvar spørreskjema
Enkle spørsmål om din bedrift
Estimert tid: 25 min
3
Se over din nye nettside
Vi publiserer og gjør alt det tekniske
Estimert tid: 15 min

Publisert på ditt domene
innen 1 til 14 dager

Til en skikkelig go'pris
kun for våre medlemmer

Sammen er vi mange, og vi vokser stadig i antall.
Vår leverandør har redusert prisene til et minimum.

Se medlemsprisen nedenfor

I samarbeid med landets fremste

innen web og digital markedsføring

For å gi deg suksess på nett

Møt vår samarbeidspartner

Vi har inngått en unik avtale med en av landets fremste innen digital markedsføring og web. Dette for at våre medlemmer skal bli vinnere på nett som for mer oppmerksomhet og flere kundehenvendelser enn konkurrentene våre.

Treffsikker AS har bred erfaring fra blant annet en av landets største nettbutikker og det mest prisbelønnede byrået i Oslo innen performance-basert markedsføring. Her finner du årelang kompetanse med å skape oppmerksomhet og kommunikasjon på nett som gir resultater.

Kjetil Grøsland
Daglig leder & Digital rådgiver
www.treffsikker.no

Pris

Samtlige priser er oppgitt eks.mva.
Kom i gang
NOK 14 990,-

Engangsbeløp faktureres når nettsted er ferdig publisert på bedriftens domene. Ordinær pris for profesjonelt nettsted: 50-200'.
Medlemsprisen inneholder:

  • Nytt nettsted
  • Publisering til ditt domene
  • Tilpassing av innhold
  • Oppsett analyse/ovevåkning
  • Google Min Bedrift*
  • Digital markedsføring*


* se medlemstilbud markedsføring


+
månedlig
NOK 1 490,-

Fast beløp som dekker kostnad for å holde nettsted tilgjengelig, oppdatert, sikret for at besøkende ivaretas over tid og ikke opplever feilmeldinger.

  • Hosting av nettsted
  • Overvåkning av nettsted
  • 1 time support
  • Trafikkrapporter
  • Oppdatering av bedriftsopplysninger

Avtale

Nedenfor finner du en PDF som er avtalen som inngås mellom din bedrift og vår leverandør
Send mail til din kontaktperson i Lux Fide for å bekrefte at du har lest og godkjenner denne.
Åpne PDF

Kom i gang

Besvar enkle spørsmål i spørreskjemaet.
Trykk på knappen nedenfor.
Estimert tid: 10-25 min
Bestill nettside

Ofte stilte spørsmål

Hva krever det av meg som daglig leder?

+

Følgende tre ting: Gjør det kjent med avtalen og pris. Besvar et spørreskjema om din bedrift. Gi tilgang til domeneinnstillingene slik at vår leverandør kan publisere nettsiden din. De vil kontakte deg for å hjelpe deg med dette.

Hva om jeg har spesielle ønsker og behov for nettstedet?

+

Vår leverandør har laget en nettsidemal optimalisert for å de fleste bedrifters behov, samt maksimere antall kundehenvendelser. Dersom du ønsker innlogging, intranett, artikler eller andre funksjoner, så setter vi deg gjerne i kontakt med vår leverandør slik at dette kan avtales og estimeres direkte dere i mellom. Nettsiden bygges med fleksible verktøy og kan utvides med særdeles mye funksjonalitet.

Hvor lang tid tar det å få på plass?

+

Vår leverandør setter i gang så fort du har godkjent avtale og spørreskjemaet er utfyllt. Fra da av kan du forvente å ha en splitter ny nettside på alt mellom 1-14 dager.

Hvordan kobler man på nye nettstedet på den gamle adressen?

+

Når siden er klar for publisering vil vår leverandør fikse nødvendige innstillinger på domenet, og nye siden vil bli synlig på samme adresse. Du blir kontaktet vedrørende dette.

Hvorfor er det både månedlig og oppstartspris?

+

Dette er standard når anskaffer seg et nettsted. Oppstartsprisen dekker for design, utvikling, oppsett og publisering av nettsted. Løpende pris dekker for hosting av nettsiden. I tillegg dekker dette for support, rapportering og overvåkning for å sikre at nettstedet blir er godt bevart i tiden fremover. Vi har forhandlet frem god pris siden vi består av mange elektrikerbedrifter. Tilsvarende nettstedet anslås å ha en oppstartskost på mellom 60 og 200 tusen kroner.

Har du fremdeles spørsmål? Ta kontakt.